FANDOM

Super-Zabójstwa - zabójstwa polegające na wepchnięciu wroga na ikonkę czaszki przy jakimś przedmiocie, za pomocą nogi. Zabijają wroga natychmiast.

  • Imadło - Chirurg łapie wroga, i wkłada jego jaja do imadła po czym zgniata i wróg umiera.
  • Krzesło - Chirurg uderza wrogiem o krzesło, po czym wbija mu nóż w serce i wyciąga go.
  • Telewizor - Chirurg rzuca wrogiem w telewizor który wybucha.
  • Piwo - Chirurg nabija wroga na puszkę piwa, po czym wbija mu nóż w ciemię i wyciąga go.
  • Kserokopiarka - Chirurg uderza głową wroga o kserokopiarkę która razi prądem wroga.
  • Stół stolarski - Chirurg wkłada wroga na piłę stołu stolarskiego rozcinając go na pół.
  • Frytkownica - Chirurg wkłada rękę wroga do frytkownicy i skręca mu kark.
  • Piec - Chirurg wpycha wroga na piec, podpalajając go, po czym uderza go w plecy.
  • Talerz - Chirurg łapie wroga za szyję, podduszając po czym uderza go talerzem o głowę.
  • Komputer - Chirurg uderza głową wroga o monitor komputera, po czym o stację dysków, klawiaturę i o myszkę.
  • Kanapa - Chirurg kładzie wroga na kanapę, po czym ją składa.
  • Lampa - Chirurg uderza wrogiem o lampę, która razi go prądem.
  • Akwarium - Chirurg wkłada głowę wroga do akwarium z Prządką Olbrzymią, która przyczepia się do twarzy wroga po czym Chirurg wyciąga głowę wroga, wbija nóż w ciemię, strzepuje pająka do akwarium i upuszcza ciało wroga na ziemię.
  • Madejowe łoże - Chirurg wrzuca wroga na madejowe łożę, i rozciąga go rozrywając na pół.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki