FANDOM

Filmik 1Edytuj

  • (Dwóch żołnierzy SWAT wchodzi do psychiatryka.).
  • SWAT 1: Witam.
  • Recepcjonistka: Dzieńdobry.
  • SWAT 1: My po więźnia 824.
  • (Recepcjonistka spada z krzesła.).
  • Recepcjonistka: To jakiś żart?
  • SWAT 2: Nie.
  • Recepcjonistka: Ale....on....
  • SWAT 1: Wiemy. Zabił ponad sto ludzi.
  • (Recepcjonistka podnosi się, ekran się zaciemnia.).
  • Recepcjonistka: Zaprowadzę was.
  • SWAT 1: Musisz iść z nami.
  • Chirurg: Eeee.....dlaczego?
  • SWAT 1: Światu grozi atomowa wojna ze względu na organizację paramilitarną o nazwie Szarmia.
  • Chirurg: Mam prawo do zabijania?
  • SWAT 2: Oczywiście, damy ci jeszcze jedną szansę.
  • SWAT 1: Dzisiaj w parku, nocą zjawi się kilku nowych którzy ledwo co dołączyli do Szarmii. Nie wiemy czego chcą, ale słyszano krzyki. Masz swoje metody, na twój widok pobeczą się jak dzidzie.
  • SWAT 2: I oby ci się udało. Uważaj, bo w pobliżu są roboty remontowe.==Część 1==

Udaj się ścieżką ze żwiru naprzód po czym zabij pięścią Rekruta i podnieś jego nóż. Gdy dotrzesz do fontanny, zza drzew powinni wyjść dwaj Rekruci, jeden z kijem baseballowym, a drugi z Webleyem. Weź broń od tego drugiego, i zastrzel pierwszego. Idź w stronę bramy parku, otwórz ją i wyjdź na ulicę. Nie próbuj iść wzdłuż ulicy, gdyż po prawej się ona kończy, a po lewej jest zablokowana tirem stojącym wszerz ulicy. Idź więc do jedynych otwartych drzwi, i wejdź schodami na następne piętro. Gdy usłyszysz krzyk "TU KTOŚ JEST! POLICJA!", jedno z okien się otworzy, i będziesz musiał przez nie wyskoczysz. Wylądujesz w beczce. Wyjdź z niej skacząc, i zastrzel dwóch Rekrutów z nożami. Wejdź w otwarte drzwi, włączy się Filmik 2.

Filmik 2Edytuj

  • (Chirurg wchodzi do pokoju w którym Rekrut i Oficer grzeją się przy beczce.).
  • Rekrut: AAAA! TO....TO....
  • Oficer: ZAMKNIJ RYJ!
  • Rekrut: Ja go widziałem w telewizji! To psychol!
  • Oficer: MNIE TO NIE OBCHODZI!
  • (Chirurg skacze na plecy Rekruta, i skręca mu kark. Oficer cofając się wpada na szafę, wypada z niej szlifierka na baterie.).
  • Chirurg: Aaargh! To się może przydać!
  • (Chirurg w podskokach zbliża się do leżącego Oficera, chwyta szlifierkę na baterię, włącza ją i przybliża do twarzy Oficera.).
  • Oficer: Nie....NIE! MAM ŻONĘ I DZIECI!
  • Walkie-Talkie Chirurga: Wygląda na szychę. Spytaj się go o to co tu robi Szarmia.
  • Oficer: Nic nie powiem!
  • Walkie-Talkie Chirurga: Musimy zastosować przesłuchanie.
  • Oficer: Ale ja....ja mam żonę....i....i dzieci!
  • Walkie-Talkie Chirurga: W bazie danych ludzi z tego miasta, ukazuje że te nazwisko nosisz tylko ty.
  • Oficer: No dobra....no dobra....no dobra....Co mam powiedzieć?
  • Walkie-Talkie Chirurga: Powiedz co robi tu Szarmia.
  • Oficer: G*wno!
  • (Chirurg jeszcze bardziej przybliża szlifierkę na baterlię do twarzy Oficera.).
  • Walkie-Talkie Chirurga: Nie rób sobie żartów, jeżeli mamy ci rozpołowić twarz, to to zrobimy.
  • Oficer: BOMBY! Podkładamy bomby w sklepie który miesza się nam w interesy.
  • (Chirurg wypuszcza Oficera.).
  • Chirurg: Masz szczęście!

Część 2Edytuj

Wejdź schodami na drugie piętro budynku, po czym skocz w do otwartego okna sklepu naprzeciw. Gdy spadniesz na ulicę - zginiesz. W środku sklepu zaatakuje cię dwóch Rekrutów z nożami. Weź z lady sklepowej Lee-Enfield i zlikwiduj nim kolejną dwójkę. Na ścianie, przy gablotkach z śrubokrętami znajduje się bomba. Gdy do niej dojdziesz, rozbrój ją klawiszem Enter. Zejdź schodami na parter sklepu, i zastrzel czterech Rekrutów z Webleyami oraz dwóch Zwykłych Żołnierzy z Lee-Enfieldami. W pokoju za ladą sklepową jest kolejna bomba, którą trzeba rozbroić klawiszem Enter. Po jej rozbrojeniu włączy się Ostatni Filmik.

Ostatni FilmikEdytuj

  • Walkie-Talkie Chirurga: Hmmmm....wygląda na to że te bomby były nieuzbrojone, ale całe szczęście że ocaliliśmy budynek przed Szarmią. Zawiadomię o tym właściciela tego lokalu.
  • Chirurg: To była pestka.
  • Walkie-Talkie Chirurga: Pestka w wielkim, gigantycznym stosie pestek. Następnym celem jest fabryka na obrzeżach miasta.
  • Chirurg: No tak.
  • Walkie-Talkie Chirurga: Ta fabryka mieści się w starej tokarni. Teraz Szarmia kradnie samochody i przerabia je tam na machiny bojowe. Mają ich tam tyle, żeby rozwalić z palcem w d*pie to miasto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki