FANDOM

Man In Hell - gra Wojti Studios, bardzo kontrowersyjna.

FabułaEdytuj

Pewien człowiek został ofiarą rytuału sekty która wierzy w Szatana. Podczas rytuału, w mężczyznę uderzył piorun, a jego dusza została przetransportowana do piekła. Wedyny sposób żeby wrócić do świata ludzi, to skłonić Szatana do wypuszczenia go. W razie czego zawsze można użyć siły.

BronieEdytuj

  • Bułat - podstawowa broń.
  • Widły - broń diabłów.
  • Garłacz - broń palna noszona przez Licho.

PrzeciwnicyEdytuj

  • Upadły zbrodniarz - podstawowy przeciwnik, jest to człowiek ubrany w czarną bluzę i czarne spodnie, cały we krwi, z czerwonymi oczyma. Jest uzbrojony w bułat.
  • Diabeł - czerwony człowiek z rogami i kopytami, uzbrojony w widły.
  • Licho - stworzenie wyglądające jak czerwony, łysy szympans z dwoma parami rogów na głowie. Uzbrojony w garłacz.
  • Czart - jest to stworzenie podobne do płonącego człowieka. Kontakt z nim rani. Strzela kulami ognia.

ŚwiatyEdytuj

SzeolEdytuj

  1. Witamy w piekle.
  2. Zamek grzechu.
  3. Skała monstrów.
  4. Dolmen zbrodniarzy.

HinnomEdytuj

  1. Miejsce Kultu.
  2. Ofiarowanie.
  3. Miejsce upadłych.
  4. Masakryczne Piekło.

TartarEdytuj

  1. Demony atakują.
  2. Uwaga na płonące dusze.
  3. Posterunek grzeszników.
  4. Pokonując hordy.

NarakaEdytuj

  1. Ci, których nienawidzę.
  2. Leże trupów.
  3. Wieczny odpoczynek.

BossowieEdytuj

  • Haures - pierwszy boss. Jest to człowiek z głową lamparta, trzymający dwa Garłacze. Należy strzelać mu w głowę.
  • Azazel - drugi boss, centaur z głową kozła. Rzuca kulami ognia, które należy odbijać w jego stronę za pomocą bułatu.
  • Lilith - trzeci boss, czteroręka kobieta rzucająca trującymi strzałkami. Trzeba strzelać w pentagram na jej brzuchu aż demonica nie upadnie na kolana. Wtedy zacznie przyzywać Licha, i trzeba się skupić na eliminowaniu ich, a potem na dobiciu potwora.
  • Szatan - ostatni boss, dwa razy większy od człowieka czarny diabeł z rogami i świecącymi, czerwonymi oczyma. Rzuca kulami ognia z prawej ręki, a z drugiej strzela samonaprowadzającymi pentagramami. Trzeba strzelać w jego głowę, do czasu aż nie otoczy się tarczą. Wtedy trzeba będzie strzelić w jego głowę, a gdy upadnie na kolana, strzelić w cztery świecące na czerwone pentagramy, i gdy wszystkie przestaną świecić, szatan zacznie przyzywać Czarty. Zabij je wszystkie i strzelaj do diabła, aż zginie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki