Kater War - gra Mmo Fps firmy Wojti Studios. Gra się w niej kotami i psami uzbrojonymi w różnoraką broń.

OCENY:

8/10.

10/10.

10/10.

8.8/10.

Fabuła

W pewnym miasteczku wybuchła wojna - psy i koty postanowiły że nie będą tolerować wchodzenia sobie na głowy. We wszystkim pomogła im organizacja Świn Co. która stworzyła repliki broni dla kotów i psów, ale niektóre zwierzaki same zbudowały bronie.

Gameplay

Aby zagrać, najpierw należy się zarejestrować. Potem należy wybrać drużynę w której będziesz grał w danej rundzie. Każda runda trwa godzinę. Wśród postaci w drużynach są:

KOTY:

Rózia.

Kracen.

'Balack.'

Shnitzel.

Bekenbauer.

Zbój.

Maciuś.

Max.

Spit.

Astaroth.

PSY:

Jeckuś.

Rex.

Ares.

Zygmund.

Misiek.

Husk.

Runner.

Donatore.

Andrew.

Lucipher.

W rundzie nie może brać udziału dwóch graczy grających tą samą postacią. Po zabiciu gracz może zmienić postać na inną, której nie używa obecnie żaden gracz. Drużyna która zlikwidowała większą ilość wrogów, wygrywa po minięciu czasu rundy.

Bronie można otrzymywać przez:

Wytwarzanie.

Łup.

Promocję.

Wielkanoc.

Więcej z Fandomu