FANDOM

Znalazłem tą perełkę na jakimś forum z recenzjami zabawek dla dzieci:

"No siema. Dzisiaj znalazłem coś w sklepie. To kolejka, wkur**ło mnie pudełko. Na przodzie było zdjęcie drewnianego pociągu, i dwa napisy, "Ciuciumania" na górze i "Wesołe Ciuchciałki" na dole. Na bokach były loga ciuciumanii, a na tyle taki oto monolog:

"Wkrocz w ekscytujący świat i przeżyj niesamowite przygody razem z Panem Pociągiem i Babusiem! Możesz robić to na co masz ochotę, miksuj tory i ciuchciałki!"

Po pierwsze: Co to k**wa jest ciuchciałka i kim są Babuś oraz Pan Pociąg, przypuszczam że dowiem się po otwarciu pudełka. W pudełku było:

-1 drewniana ciuchcia podobna do parowozu.

-1 drewniany wagonik pasażerski przyczepiany do ciuchci na mały, plastikowy haczyk.

-4 plastikowe tory proste.

-4 plastikowe tory łukowe.

-1 wielki plakat z napisem "Ciuciumania".

-1 plastikowy domek.

Na plakacie, drobnym drukiem, zarówno jak i na pudełku, czego wtedy nie zauważyłem, było napisane:

"Oddajemy w państwa ręce produkt nietoksyczny, powodujący radość dziecka w każdym wieku. Zawsze gdy drewniana ciuchcia sunie po torach, dziecko bawi się."

Dziwne. No cóż, lokomotywa dobrze jeździ po torach, nigdy się nie wykoleja. Jedyny problem jaki mam z ciuchcią to to że ROZPADA SIĘ W ŁAPACH!

Koniec.

Ocena:

2/10.

PRECZ Z CIUCIUMANIĄ!"

Nie pamiętam forum ale to jest dziwne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki